„Zasady strategii” David Yoffi, Michael Cusumano

30.06.2016

Rebis

 

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.

„Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie”.

John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela

David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”.

Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. 
D. Yoffie i M. Cusumano wspólnie napisali książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL