Wystartowali z nowoczesnym portalem

17.11.2017

Carrefour wystartował w Polsce z nowoczesnym portalem informacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Uruchomienie nowego serwisu to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie.

Nowy serwis Carrefour dostępny pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl w przystępny i przyjazny sposób prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych. Serwis posiada również zaawansowane rozwiązania dla osób poszukujących pracy oraz przedstawicieli mediów.

– Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo dużą wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez wątpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bieżąco, a często wręcz ‘na żywo’ w czasie rzeczywistym, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwolą odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

Serwis Carrefour bazuje na najnowszych trendach i technologiach projektowania stron WWW. W serwisie zastosowano wiele unikalnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie contentu video w miejsce statycznych grafik, możliwość prowadzenia transmisji online na żywo na stronie głównej czy funkcje przeglądania i udostępniania treści w mediach społecznościowych w trybie rzeczywistym. Aby zapewnić maksymalną użyteczność i funkcjonalność, nowy portal powstał z wykorzystaniem technologii omnichannel, flat design, HTML5 oraz CSS. Dzięki zastosowanej responsywnej technologii projektowania stron (RWD) z portalu w wygodny sposób mogą korzystać użytkownicy komputerów, smartfonów i tabletów, ponieważ treści automatycznie dostosowują się do specyfikacji aktualnie wykorzystywanego urządzenia.

Nowy portal korporacyjny Carrefour Polska powstał w wyniku współpracy z firmą GoldenSubmarine- Agencją Interaktywną Roku 2017. Aktualnie firmy pracują nad wdrożeniem anglojęzycznej wersji serwisu.

Autor: informacja prasowa

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL