
Paweł Niezgoda
ekspert BCC ds. rozwoju marketingu i komunikacji
tel: 600 007 009 e-mail: pawel.niezgoda@bcc.org.pl
Paweł Niezgoda jest managerem z blisko 30-letnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarami marketingu, komunikacji oraz strategii marketingowej. Przedsiębiorca i konsultant z bezpośrednim doświadczeniem w przedsięwzięciach M&A.
Współtworzył polski rynek reklamy. Jako prezes zarządu i CEO zarządzał lokalnymi (Testardo) jak i sieciowymi agencjami reklamowymi, między innymi Bates Poland, Testardo Red Cell i Grey Group Poland. Jest współtwórcą wielu przełomowych projektów, takich jak Commercial Union/Aviva – pierwszej kampanii w Polsce opartej na strategii wykorzystania celebrities, rebrandingu sieci PTK Centertel (Orange) – pierwszej na rynku, angażującej wszystkie kanały komunikacji, transformacji jednej z największych polskich marek czy też ominchannelowych, wykorzystujących interaktywne video kampanii produktowych dla Ferrero Polska. W trakcie swojej działalności współpracował z ponad 1000 firm ze wszystkich segmentów rynku.
Aktualnie specjalizuje się w budowaniu zintegrowanych, ominchannelowych strategii marketingowych i komunikacyjnych, rozwijaniu nowych produktów, kierunkach rozwoju shopper & retail marketingu, oraz programowaniu rozwiązań kreatywnych w odniesieniu do współczesnej perspektywy kulturowej.
„Uważam, że cyfrowa transformacja to nie tylko wdrażanie cyfrowych platform i najnowocześniejszych technologii, ale przede wszystkim osiąganie wzrostu przy użyciu trzech podstawowych zasad ery cyfrowej:
– strategii marketingowych, które budują wyróżniający charakter marki,
– głębokiego zrozumienia potrzeb klientów,
– tworzenie inteligentnych, bardziej elastycznych projektów i produktów, dostosowanych do wyzwań jutra.”
Partner NBrand Consulting
Obszary specjalizacji:
– zintegrowane, ominchannelowe strategie marketingowe
– komunikacja
– programowanie produktów i rozwiązań kreatywnych
– kierunki rozwoju shopper & retail marketingu w dobie cyfrowej transformacji