W miniony czwartek, 10 grudnia, odbyła się konferencja XPRIMER 4.1 – odpowiedź na nowe wyzwania, pierwsze wydarzenie, które w formule online zorganizowała firma Eq System, Członek Business Centre Club.
Konferencję poświęcono nowym funkcjonalnościom platformy XPRIMER, przeznaczonej do zarządzania zarówno procesami produkcyjnymi, jak i personelem. Ze względu na taki podział, wystąpienia odbyły się w dwóch blokach tematycznych: HR-owym i produkcyjnym.
W pierwszej części prelegenci przybliżyli uczestnikom moduły systemu XPRIMER, które odpowiadają za tworzenie automatycznych grafików i prowadzenie elektronicznej dokumentacji pracowniczej. W drugiej pojawił się temat modułu traceability i zarządzania magazynem oraz wykresu Gantta i raportowania. Pomostem między nimi było wystąpienie dotyczące aplikacji mobilnej, rozszerzającej możliwości korzystania z platformy XPRIMER, oraz funkcjonalności IoT (Internet of Things).
Eq System dziękuje za aktywny udział w wydarzeniu i zachęca do śledzenia swoich działań.