Business Centre Club ma przyjemność poinformować, że z dniem 1 października 2022 funkcję dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji objęła Renata Stefanowska. Zastąpi na tym stanowisku Marzenę Denkiewicz, która po 25 latach pracy w BCC podejmuje nowe wyzwania zawodowe.
Renata Stefanowska wnosi do BCC swoje ponad dwudziestoletnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i zarządzaniu marką, na które złożyło się m.in. 15 lat pracy w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej Mazars, gdzie była odpowiedzialna za strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie reputacją w Polsce. Przed dołączeniem do Mazars była odpowiedzialna za marketing w Calyon – polskim oddziale banku korporacyjnego i inwestycyjnego grupy Credit Agricole (obecnie Credit Agricole Bank Polska).
W Business Centre Club będzie odpowiedzialna za wzmocnienie marki oraz ofertę wartości istotnych dla członków klubu, współpracując w tym celu z Zarządem Klubu, Kanclerzami oraz Dyrektorami i Sekretarzami Lóż.
– Bardzo się cieszymy, że możemy powitać w zespole tak doświadczoną specjalistkę, jaką jest Renata Stefanowska w czasie, kiedy Business Centre Club planuje wzmocnić wizerunek i zmienia swoją strategię marketingową, by wyjść naprzeciw nowym realiom biznesowym – mówi Jacek Goliszewski, Prezes Business Centre Club. – Pandemia COVID-19 i następstwa wojny w Ukrainie uzmysłowiły przedsiębiorcom, w jak połączonym globalnym środowisku biznesowym funkcjonują. Tym bardziej będą oni doceniać możliwość uzyskania gwarancji i jeszcze większego wsparcia oferowanego przez BCC.
– Wysokie kompetencje Renaty Stefanowskiej i doskonała znajomość marketingu usług dla przedsiębiorstw są kluczowe w zrobieniu kroku naprzód i realizacji naszych aspiracji – dodaje Maciej Owczarek, wiceprezes BCC.