Effie Awards to ceniony na całym świecie konkurs i jedno z największych świąt branży reklamowej. Wydarzeniu towarzyszą spotkania ludzi mediów, ekspertów marketingu i komunikacji, którzy wyznaczają trendy na rynku reklamowym. Hasco-Lek już po raz trzeci otrzymało nagrodę w kategorii leki i suplementy diety. W tym roku doceniona została marka Mensil i kampania „Mężczyzna nie wymięka”.
Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Po raz pierwszy zorganizowany został w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.
Hasco-Lek w 2011 roku otrzymało brązowe Effie za kampanię „DIH – uwolnij swoje nogi”. W kolejnym roku srebrną statuetką doceniona została kampania reklamowa BluMAG Jedyny.
W tym roku jury, w którym zasiadają przedstawiciele reklamodawców klientów, agencji kreatywnych, agencji interactive, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci, zdecydowało o uhonorowaniu kampanii „Mężczyzna nie wymięka”, która realizowana jest w ramach współpracy Hasco-Lek i Havas Media dla męskiej marki Mensil.
Mensil to odpowiedni produkt dla mężczyzn, którzy chcą poprawić sprawność seksualną. Preparat jest dostępny bez recepty. Wspomaga uzyskanie lub utrzymanie erekcji. Produkowany jest w postaci niewielkiej tabletki, która po przegryzieniu rozpuszcza się w ustach, nie wymaga popijania i działa do 5 godzin od zażycia. Na aptecznych półkach, pośród produktów konkurencyjnych, wyróżnia go eleganckie pionowe opakowanie, w którym trafił do sprzedaży dzięki wielomiesięcznej pracy specjalistów Hasco-Lek.
Mensil dostępny jest w sprzedaży od kwietnia 2017 r. i do dziś wykazuje stałe wzrosty sprzedażowe. W pierwszej połowie roku 2019 uzyskał najwyższą sprzedaż wartościową pośród preparatów OTC na potencję. Lek otrzymał m.in. wyróżnienie w ogólnopolskim plebiscycie „Męska Marka Roku”, który kierowany jest do firm oferujących najwyższej jakości produkty i usługi dla mężczyzn.