Kontynuują kampanię

25.02.2016

materiały prasowe

 

Firma Hochland Polska kontynuuje kampanię „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w czwartym kwartale ubiegłego roku.

Kampania „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników” będzie prowadzona do czerwca w kilku mediach równolegle: w telewizji, kinie, prasie oraz internecie, stawiając przede wszystkim na social media: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc. Uruchomiony został nowy serwis www.Almette.pl, który nie tylko wspiera komunikację „z polskiego mleka i naturalnych składników”, ale także – z pomocą znanego kucharza Davida Gaborioud oraz blogerki kulinarnej Asi Matyjek – inspiruje konsumentów do eksperymentowania z pysznymi serkami Almette w kuchni.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL