Dlaczego klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie? Jak powinna wyglądać profesjonalna karta produktu? W jaki sposób wyeksponować opcje dostawy? Na te i inne pytania przedsiębiorcy i marketerzy znajdą odpowiedź w najnowszym, wydanym pod patronatem Business Centre Club poradniku dla branży e-commerce „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. Wydawcą publikacji jest serwis Content Standard.
Obserwacja branży, raporty, rozmowy z ekspertami i klientami pokazują, że transparentna komunikacja, zwłaszcza w procesie posprzedażowym, czyli w momencie, w którym klient powinien czuć się bezpiecznie, wciąż jest ogromnym problemem. Przedsiębiorcy potrzebują wskazówek i narzędzi, aby skutecznie budować pozytywne doświadczenia zakupowe klientów.
Odpowiedzią na tę potrzebę jest poradnik Content Standard „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. W publikacji znalazły się artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz komentarze ekspertów – przedstawicieli sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych, operatorów płatności, dostarczycieli usług dla e-commerce, ekspertów z branży marketingowej m.in: AtomStore, Ceneo, ContentHouse, DevaGroup, Glosel (TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), IKEA, islay.tech, OLX, PayU, Sodexo czy x-kom.
Swoją wiedzą dzielą się również specjaliści ORLEN Paczki, która jest partnerem głównym publikacji.
Poradnik w przystępny sposób tłumaczy:
- czym jest content marketing, jakie są jego główne zadania i najpopularniejsze formaty;
- po czym poznć wartościowe treści i od czego zależy siła content marketingu w e-commerce;
- co charakteryzuje język korzyści, jak się nim posługiwać i dopasować go do różnych grup docelowych;
- dlaczego użytkownicy porzucają koszyki;
- jakie znaczenie ma retencja klientów i dlaczego warto nad nią pracować;
- w jaki sposób przeprowadzić satysfakcjonującą obsługę posprzedażową;
- jak dostosować przekaz do poszczególnym etapów lejka sprzedażowego i zachęcić użytkownika do zakupu;
- jakie cechy posiada dobry program lojalnościowy i czego unikać przy jego realizacji;
- jaką siłę ma content marketing w e-commerce;
- jak uatrakcyjnić i wyeksponować opcje dostawy;
- co zrobić, by zachęcić użytkownika do kontynuowania zakupów.
Dodatkowo w publikacji w formie case studies zostały przedstawione przykłady dobrze prowadzonej komunikacji– takiej, która wyróżnia się na tle konkurencji i zostaje w pamięci klienta końcowego na dłużej.
Czytaj poradnik „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?” >>
Wydawcą poradnika jest Content Standard – serwis na temat content marketingu oraz dobrych standardów komunikacji, który działa od 2015 roku. Dziennikarze Content Standard piszą o najnowszych trendach na rynku, ważnych raportach i badaniach. W ramach cyklu „Gimnastyka języka” serwis szerzymy wiedzę na temat języka polskiego. Wydawcą serwisu jest ContentHouse.