Innowacje i ich wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw handlowych

17.03.2016
Coroczne spotkanie wiosenno-świąteczne Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” sp. z o.o. w siedzibie BCC w Warszawie, fot. R. Baranowski

Coroczne spotkanie wiosenno-świąteczne Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” sp. z o.o. w siedzibie BCC w Warszawie, fot. R. Baranowski

Prezes MAH Jadwiga Wójtowicz-Garwoła (na pierwszym planie), fot. R. Baranowski

Prezes MAH Jadwiga Wójtowicz-Garwoła (na pierwszym planie), fot. R. Baranowski

Wystąpienie dr Urszuli Kłosiewicz-Góreckiej z Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, fot. R. Baranowski

Wystąpienie dr Urszuli Kłosiewicz-Góreckiej z Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, fot. R. Baranowski

Coroczne spotkanie wiosenno-świąteczne Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” sp. z o.o. w siedzibie BCC w Warszawie, fot. R. Baranowski

Coroczne spotkanie wiosenno-świąteczne Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” sp. z o.o. w siedzibie BCC w Warszawie, fot. R. Baranowski

Właściciele Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” sp. z o.o. wraz z wybraną grupą kontrahentów, spotkali się 14 marca br. w siedzibie BCC w Warszawie, na corocznym spotkaniu wiosenno-świątecznym.

Tradycyjnie prezes MAH Jadwiga Wójtowicz-Garwoła zadbała o naukowy charakter konferencji handlowej, zapraszając do wystąpienia prof. Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur dr. Urszulę Kłosiewicz-Górecką. Temat wykładu „Innowacje i ich wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw handlowych” – to bardzo aktualny problem i konieczne do stosowania działania w każdej dziedzinie rozwijającej się gospodarki. Handel jest szczególnie wrażliwą sferą i dokonuje zmian w strategiach zarządzania oraz podniesienia konkurencyjności firmy – udowadniała dr Urszula Kłosiewicz-Górecką w swojej prezentacji. Szczegółowo omówiła bariery działań innowacyjnych oraz motywy podejmowania działań innowacyjnych. Formaty zarówno w sferze zakupów i sprzedaży, jak i aktualnie zastosowane działania z zakresu omnichannel, multiformatowości to doskonałe wskazówki do implementacji dla zarządzających przedsiębiorstwem.

Kontrahenci Mazowieckiej Agencji Handlowej w swoich wystąpieniach nawiązali do tematu konferencji na przykładzie swoich przedsiębiorstw, tj.: Bakoma, Frito Lay i Konerg.

Zarządzający w sferze FMCG poruszyli tematykę dywersyfikacji dystrybucji, poszukiwania nowych narzędzi promocyjnych oraz konieczność wdrażania innowacyjnych rozwiązań w sferze przedsiębiorstw handlowych. Na tle dyskusji, nowatorską wydaje się być propozycja firmy Konerg: pomysł pozyskania dodatkowych finansów w przedsiębiorstwie handlowym poprzez rozszerzenie oferty o usługę zakupu energii. Ta bliskość z klientem wręcz spersonalizowana sprzedaż jest niewątpliwym atutem sklepów spółdzielczych.

Konferencję Handlową MAH – WIOSNA 2016, uświetniła obecność WWW KONESER, firmy ALPAN i PT Dystrybucja – firm świadczących profesjonalną obsługę dystrybucyjną w zakresie FMCG i wyrobów tytoniowych do sieci spółdzielni zintegrowanych w Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” sp. z o.o.

Podczas konferencji nie zabrakło życzeń z okazji świąt wielkanocnych oraz wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL