IAB MIXX Awards 2023

19.07.2023

→ Ruszyły zgłoszenia do kolejnej, organizowanej do pod patronatem BCC edycji IAB MIXX Awards – konkursu doceniającego najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe.

→ Agencje, domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach. Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia.

→ Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia kampanie na podstawie czterech kluczowych kryteriów: strategii, kreacji reklamowej, wykonania i wykorzystania mediów oraz rezultatów i ROI.

→ Zwycięzców poznamy 5 grudnia br.

 

 

IAB Polska rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do organizowanego pod patronatem Business Centre Club IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.

 

Artificial Intelligence i Offline Digitizing – dwie nowe kategorie

Szeroki zakres kategorii, w ramach których przyjmowane są zgłoszenia kampanii do konkursu IAB MIXX Awards, został skonstruowany tak, aby odzwierciedlać pełne spectrum możliwości marki w środowisku cyfrowym. Te różnorodne kategorie obejmują wiele obszarów działalności, od efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych po innowacyjne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.

W odpowiedzi na dynamiczne zmiany branży tegoroczna edycja IAB MIXX Awards została wzbogacona o dwie nowe kategorie: Artificial Intelligence i Offline Digitizing. Kategoria Artificial Intelligence doceni kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w innowacyjny sposób, zapewniając unikalne doświadczenia dla użytkowników. Natomiast kategoria Offline Digitizing nagradza kampanie, które skutecznie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline, tworząc interaktywne i angażujące doświadczenia dla odbiorców. Poniżej przedstawiamy pełną listę wszystkich kategorii IAB MIXX Awards 2023:

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria)
  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations
  • Games & eSport
  • Innovation Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing (nowa kategoria)
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Zgłaszasz dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach

IAB MIXX Awards jest otwartym konkursem dla wszystkich, którzy tworzą inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystując kanały i narzędzia cyfrowe. To okazja dla profesjonalistów, którzy wierzą, że ich prace przynoszą wartość ich klientom. Agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych w wielu kategoriach konkursowych. Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia.

ZGŁOSZENIA DO KONKURSU >>

 

Jury doceni kreatywność i skuteczność

W ocenie zgłoszonych kampanii do konkursu IAB MIXX Awards jury kieruje się czterema kluczowymi kryteriami: strategią, kreacją reklamową, wykonaniem i wykorzystaniem mediów oraz rezultatami i zwrotem z inwestycji (ROI). W procesie oceny jurorzy skupiają się na kreatywnym podejściu do kampanii i jej skuteczności. Ważne jest umiejętne połączenie oryginalnego konceptu z osiągnięciem odpowiednich rezultatów.

Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że od lat możemy być świadkami inspirujących, kreatywnych i skutecznych kampanii, które rewolucjonizują sposób wykorzystywania środowiska cyfrowego w dziedzinie marketingu. Rynek marketingu cyfrowego stale ewoluuje, a my jako IAB Polska, staramy się być na bieżąco z tymi zmianami. Dlatego w tegorocznej edycji konkursu wprowadziliśmy dwie nowe kategorie, które odzwierciedlają najnowsze trendy i innowacje. Kategoria Artificial Intelligence nagradza kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w sposób przemyślany i twórczy. Natomiast kategoria Offline Digitizing doceni kampanie, które umiejętnie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline. Niezależnie od rozmiaru organizacji i budżetu, IAB MIXX Awards jest konkursem dla każdego, kto tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów i narzędzi cyfrowych. Zapraszam do składania zgłoszeń i życzę wszystkim uczestnikom powodzenia!  – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

 


 

O IAB MIXX Awards

Polska edycja międzynarodowego konkursu IAB MIXX Awards odbywa się od 2007 roku. Jest to druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Pierwsze wydanie konkursu miało miejsce w 2005 roku, zorganizowane przez amerykański oddział IAB.

O IAB Polska  

Członek Business Centre Club – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  Więcej >>

Kontakt

Szymon Kuc, Menedżer ds. Komunikacji i PR, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, tel. 782 412 726, e-mail: s.kuc@iab.org.pl

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL