We wszystkich kinach sieci Multikino i Cinema City w całej Polsce wystartowała kampania kinowa plastrów Hochland Na gorąco! Na ekranach w bloku specjalnym przed wybranymi filmami emitowany jest spot reklamowy.
Dodatkowo w ramach działań w każdą sobotę lutego, w godzinach 15-21 prowadzone są degustacje. W ramach akcji znalazł się także sponsoring I edycji Ladies Night w Cinema City.
Kampania ma na celu przybliżenie zalet nowości rynkowej oraz możliwości zastosowań. Hochland „Na gorąco!” to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. To jednocześnie odpowiedź na istniejącą potrzebę konsumentów i stworzenie nowego segmentu w kategorii sera.
Działania w kinach są częścią szerszej kampanii i wielokanałowego wsparcia nowych plastrów sera Hochland z linii Na gorąco! Działania obejmują także telewizję, prasę wybrane tytuły prasy fachowej, billboardy i wiaty przystankowe, internet, media społecznościowe, materiały promocyjne i ekspozycje w punktach sprzedaży.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.