(Centrum Prasowe PAP)
WASZYNGTON, 29 czerwca 2016 r. /PRNewswire/ – 11. edycja każdorocznego konkursu fotograficznego CGAP przyjmuje aktualnie zgłoszenia; ostateczny termin wysłania prac to 7 września 2016 roku. Zarówno amatorzy, jak i profesjonalni fotografowie mogą podzielić się oryginalnymi i pełnymi emocji zdjęciami, które uchwyciły ważność dostępności podstawowych usług finansowych dla osób na całym świecie.
W tym miejscu jest wiadomości multimedialna
Cyfrowe innowacje, w tym coraz większe stosowanie smartfonów oraz nowe produkty finansowe, które lepiej odpowiadają potrzebom klientów, ułatwiają osobom ubogim oraz tym mieszkającym na terenach wiejskich załatwienie ich codziennych spraw finansowych, rozwijanie własnej działalności gospodarczej i reagowanie na zagrożenia. Jednak 2 miliardom osób nadal brakuje dostępu do podstawowych usług finansowych takich, jak konto oszczędnościowe i kredyt. Zamknięcie tej luki może przyczynić się do ograniczenia skrajnego ubóstwa i zwiększenia dobrobytu.
W tym kontekście tegoroczny konkurs fotograficzny oczekuje zdjęć, które odzwierciedlają następujące 4 tematy:
– mobilne pieniądze i innowacje w cyfrowych finansach,
– wzmocnienie pozycji gospodarczej kobiet,
– wytrzymałość,
– małe przedsiębiorstwa.
Zgłoszenia mogą przedstawiać szereg produktów, instytucji i metod w ramach wymienionych tematów i odwoływać się do szerokiego spektrum problemów społecznych, gospodarczych, rozwojowych i technologicznych. Przyjmowane są pozycje konkursowe ze wszystkich regionów, z sceneriami wiejskimi i miejskimi.
Autorzy zwycięskich zdjęć otrzymają nagrody i wyróżnienia swoich prac w kilku kategoriach, w tym w kategorii zdjęcia regionalnego, najpopularniejszego i specjalnych wyróżnień we wszystkich czterech tematach. W 2015 r. w ramach konkursu zgłoszono ponad 3.300 prac fotografów z 77 krajów. Prace zwycięskie pokazano w czołowych światowych mediach i obejrzano je dziesiątki tysięcy razy online.
Zwycięskie zdjęcia konkursu fotograficznego CGAP w 2015 r. znajdują się tutaj.
CGAP (Grupa Konsultacyjna do Wspomagania Biednych) to globalne partnerstwo składające się z 34 czołowych organizacji, które dbają o włączenie finansowe ludności. CGAP opracowuje innowacyjne rozwiązania poprzez praktyczne badania i aktywne zaangażowanie dostawców usług finansowych, decydentów i sponsorów finansowych, promując dostosowane do tej skali rozwiązania. CGAP ma siedzibę w Banku Światowym i łączy praktyczne podejście do odpowiedzialnego rozwoju rynkowego oparte na konkretnych dowodach wspierania dostępu do usług finansowych, których biedni potrzebują do poprawy warunków swego życia. Więcej informacji na www.cgap.org.
Źródło informacji: PR Newswire