Nowe kampanie reklamowe

27.11.2018

Jesienią Hasco – Lek uruchomiło nową kampanię telewizyjną dla swojej kluczowej marki – Ibum. Najnowszy spot reklamowy, którego premiera odbyła się w drugiej połowie listopada, prezentuje Ibum Zatoki Max.
Pod hasłem „Znikanie” ruszyła nowa kampania reklamowa Ibum Zatoki Max. Kampania wystartowała w połowie listopada. Motywem przewodnim spotu jest znikanie. Bohaterką filmu jest kobieta, mama bliźniaków, która razem z rodziną wybrała się do parku trampolin. Podczas zabawy z dziećmi, nagle zaczyna doskwierać jej dokuczliwy ból zatok. Ból na tyle mocny, że ma ochotę zniknąć, ale ponieważ zna rozwiązanie na tę dolegliwość, znika tylko na chwilę – aby zażyć tabletkę Ibum Zatoki Max. Dzięki temu, na powrót może poświęcić czas i uwagę swojej rodzinie.
Celem kampanii jest pokazanie kobietom, że mocny ból zatok nie musi komplikować codziennego życia i zabierać czasu spędzanego w rodzinnym gronie. Że nie trzeba znikać i przerywać zabawy czy zmieniać planów, ponieważ istnieje rozwiązanie w postaci tabletki.
W spocie reklamowym Ibum Zatoki Max lek przedstawiony jest jako „podwójnie naładowany”, czyli pierwszy lek z podwójną dawką dwóch substancji czynnych, działający szybko i długo.
Kampania reklamowa od połowy listopada emitowana jest na ogólnopolskich i tematycznych antenach TVN, TVP i Polsat. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, produkcją spotu zajęło się studio Propeller Film, natomiast za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Premierę jesienią miała także kampania leku Mel „Dla wyczynowców dnia codziennego”. Skierowana jest ona do „Wyczynowców Dnia Codziennego”, czyli osób starszych, które nie chcą spędzać swojej emerytury, czy po prostu czasu wolnego, siedząc i narzekając na bóle reumatyczne czy kostno – stawowe.
Kampania wykorzystuje dwie wersje spotów. Jeden adresowany jest do mężczyzn. Głównemu bohaterowi dokuczają bóle pleców i kolan. W wersji skupionej na kobietach, bohaterka narzeka na bóle nadgarstków i kolan. Scenariusz obu produkcji ukazuje jak ból reumatyczny utrudnia wykonywanie codziennych, prozaicznych czynności, jak wejście po schodach, gotowanie czy podbiegnięcie do autobusu. Uświadamia także, że stale obecny ból reumatyczny może ograniczać np. zabawy z wnukami, a tym samym obniżać radość z życia. Bohaterowie kampanii reklamowej stosując Mel, mogą bez bólu stawiać czoła wyzwaniom każdego dnia i dlatego zostali nazwani „Wyczynowcami Dnia Codziennego”.
W spocie reklamowym Mel przedstawiony jest jako jedyny taki lek, który rozpuszcza się już na języku i jest łagodny dla żołądka oraz zwalcza bóle reumatyczne i kostno – stawowe do 24 godzin.
Kampania reklamowa Mel – „dla wyczynowców dnia codziennego” emitowana jest od 17 września na ogólnopolskich i tematycznych antenach TVN, TVP i Polsat. Kreację kampanii przygotowała Agencja CHANGE/SERVICEPLAN sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Źródło: informacja prasowa

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL