Ponad 70 zatrudnionych pracowników, Regionalni Kierownicy Sprzedaży na terenie całej Polski, 2 500 zadowolonych klientów – to bilans 20 lat działalności firmy Higma Service, członka BCC. Spółka obchodzi swój jubileusz i zapowiada dalszy rozwój.
Firma Higma Service sp. z o.o. powstała jako jednoosobowa działalność gospodarcza w Opolu w 1998 roku. Założył ją obecny prezes spółki Maciej Jaeschke. Początkowo Higma była małą firmą świadczącą usługi na rynku branży higienicznej. Dziś, po 20 latach działalności, spółka jest wiodącym w Polsce dystrybutorem systemów higienicznych, preparatów chemicznych, maszyn i urządzeń do utrzymania czystości dla klientów instytucjonalnych, przemysłu i branży hotelarsko-gastronomicznej.
Po sukcesie postawiono na kolejne inwestycje i rozwój firmy, która działa aktualnie na terenie całej Polski. Spółka konsekwentnie kieruje się swoim celem, jakim jest dostarczanie nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań w zakresie czystości i higieny. Od lat systematycznie poszerza swoją ofertę o nowe produkty i maszyny, by móc jak najlepiej wspierać klientów. W ciągu 20 lat firma nawiązała długotrwałe współprace z takimi markami, jak Essity, Diversey, Vermop, 3M, DebStoko czy AreaMax. Z okazji jubileuszu włączyła do swojej oferty nowych dostawców. Aktualnie w Higma Service można znaleźć także w pełni ekologiczne produkty firmy Werner&Mertz oraz urządzenia czyszczące Nilfisk.
Z jednoosobowej firmy Higma Service przekształciła się w zespół profesjonalistów, który potrafi wybierać rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów. W spółce pracuje aktualnie ponad 70 pracowników, a tylko w ciągu kilku ostatnich lat zmodyfikowała struktury, tworząc profesjonalne Biuro Obsługi Klienta i poszerzając samodzielność działających w terenie Regionalnych Kierowników Sprzedaży. Swoje usługi wzbogaciła także o możliwość składania zamówień online poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Z okazji jubileuszu firma zaprezentowała także nowe logo. Spółka nie zrezygnowała z charakterystycznych liter HS, które symbolizują mocny i ugruntowany charakter firmy na rynku oraz błękitnej fali, która nawiązuje do czystości i higieny. Dodaliśmy jednak najważniejszy element, który przyświecał nam przez te 2 dekady i bez którego dziś nie bylibyśmy obecni w otoczeniu naszych klientów – serce. To właśnie ono napędza nas do działania, rozwoju i stałego bycia blisko potrzeb klientów – mówią przedstawiciele Higma Service.
Firma zapowiedziała, że będzie kontynuowała działania związane ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, którą zapoczątkowała kilka lat temu. Kluczowymi projektami prowadzonymi przez spółkę są między innymi: program EKOlogiczni w biznesie, w ramach którego uczy, jak zarządzać przedsiębiorstwem w zrównoważony sposób i kampania społeczna Mistrzostwa Świata w myciu rąk, której efektem jest ponad pół tysiąca przedszkolaków przeszkolonych w zakresie higieny rąk.