Lexus był mecenasem koncertu Małgorzaty Walewskiej z towarzyszeniem Orkiestry Filharmoników Śląskich z Katowic pod dyrekcją Janusza Powolnego, który odbył się 27 stycznia 2018 r. podczas Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Lexus zaprezentował też jedno ze swoich aut (fot. poniżej).
Choć Lexus jest stosunkowo młodą marką, zdążył już zdobyć znakomitą renomę na całym świecie nie tylko dzięki doskonałej jakości samochodów, ale również podejściu do klientów oraz wyznaczaniu nowych standardów usług w branży.
Lexus działa w duchu podejmowania nowych wyzwań i dążenia do doskonałości. Zawsze starał się wyprzedzać oczekiwania klientów, dlatego dziś może się pochwalić długą listą innowacji technicznych i wzorniczych. Jest pionierem i popularyzatorem stosowania przyjaznej dla środowiska technologii napędu hybrydowego w segmencie samochodów luksusowych (wcześniej taka kombinacja wydawała się niemożliwa). Stworzył wyjątkowe, wysoko oceniane przez profesjonalistów podejście do wzornictwa i opracował zasady projektowania pod nazwą L-finesse, którym samochody Lexus zawdzięczają swój niepowtarzalny charakter. Coraz większa liczba modeli zdobywa nowe, dynamicznie rozwijające się segmenty rynku. Dzięki temu jeszcze więcej klientów może przekonać się o jakości i wydajności samochodów Lexus.
Lexus jest prawdziwym innowatorem, ale równocześnie ceni tradycje, które zajmują w firmie bardzo ważne miejsce. Omotenashi to japoński duch gościnności, zgodnie z którym Lexus zawsze stawia klienta na pierwszym miejscu, podczas gdy umiejętności i precyzja mistrzów rzemiosła zwanych Takumi zapewniają najwyższe standardy jakości w każdym samochodzie Lexus schodzącym z linii produkcyjnej.
LEXUS: FUNDAMENTY SUKCESU
ODWAŻNE, PEŁNE EMOCJI WZORNICTWO: Wzornictwo nowych modeli Lexusa jest coraz bardziej odważne, oryginalne i atrakcyjne wizualnie.
PROWADZENIE I DOZNANIA ZA KIEROWNICĄ: Lexus konstruuje swoje samochody z myślą o dynamicznej jeździe i coraz lepszych osiągach, ale nie zapomina o komforcie kierowcy – bardzo ważnym aspekcie każdego modelu Lexusa.
SZERSZA I ODMŁODZONA OFERTA: W ciągu ostatnich kilku lat wszystkie modele Lexusa zostały zmodernizowane. Równocześnie pojawiały się nowe, które wprowadziły markę na nowe segmenty rynku premium. Lexus oferuje swoje pojazdy coraz szerszym grupom klientów. Przykładem jest nowa gama F SPORT o spersonalizowanej stylistyce i wyposażeniem dającym jeszcze głębsze doznania z prowadzenia auta .
LIDER TECHNOLOGII HYBRYDOWEJ: Lexus jest bezdyskusyjnie i poza wszelką konkurencją największym producentem samochodów hybrydowych klasy premium w Europie i na świecie. Od chwili, gdy w 2005 roku pojawił się na rynku SUV RX 400h – pierwszy samochód z silnikiem hybrydowym w segmencie luksusowym, Lexus cały czas rozszerza swoją ofertę. Dziś prawie każdy model Lexusa jest dostępny z napędem hybrydowym. Klienci mają do wyboru 11 takich modeli, w tym SUV-y, crossovery, sportowe sedany, coupé i limuzyny. W tym roku oferta wzbogaci się o rewolucyjny model LC 500h, sztandarowe coupé, w którym po raz pierwszy zastosowano Multi Stage Hybrid System (wielostopniowy hybrydowy system napędowy) – jak dotąd najbardziej zaawansowaną hybrydowy zespół napędowy Lexusa. Na całym świecie Lexus sprzedał już ponad milion samochodów hybrydowych. Technologia ta zyskuje coraz większą popularność wśród klientów, którzy szukają pojazdów o dużej wydajności paliwowej i niewielkiej emisji szkodliwych substancji, a równocześnie trwałych, niezawodnych, wyrafinowanych i komfortowych.
Nowy zespół napędowy Multi Stage Hybrid System zapewnia ponadto duży moment obrotowy od chwili ruszenia, przez co dynamika pojazdu jest jeszcze bardziej imponująca.
DBAŁOŚĆ O ŚRODOWISKO: Lexus przywiązuje ogromną wagę do ochrony środowiska, o czym najlepiej świadczy jego pionierskie podejście do technologii hybrydowych. Obecnie dwa na trzy samochody tej marki sprzedawane w Europie mają napęd hybrydowy, a w Europie Zachodniej wskaźnik ten sięga 98%. Inżynierowie z Lexusa nie poprzestają na hybrydach spalinowo-elektrycznych. Obecnie pracują nad wydajną technologią wodorowych ogniw paliwowych, które nie emitują żadnych szkodliwych substancji. Zaprezentowany w 2015 roku samochód koncepcyjny Lexus LF-FC z napędem wodorowym to wstępna wersja modelu produkcyjnego, którego wprowadzenie na rynek przewidziane jest na rok 2020.
INNOWACYJNE I INTELIGENTNE TECHNOLOGIE: Lexus zawsze starał się wyprzedzać oczekiwania klientów, dzięki czemu ma na swoim koncie wdrożenie wielu nowych, zaawansowanych technologii, od pakietu aktywnych systemów bezpieczeństwa Lexus Safety System+ po prestiżowe systemy audio firmy Mark Levinson, które są projektowane specjalnie dla każdego modelu.
NAJLEPSZA JAKOŚĆ: Lexus jest znany z ogromnej dbałości o szczegóły i najwyższą jakość swoich produktów. Znajduje to odzwierciedlenie w każdym aspekcie pojazdu –designie, montażu, technologii, komforcie, osiągach, pewności prowadzenia, wyposażeniu i wykończeniu. Dzień po dniu, samochód po samochodzie, troszczą się o to pracownicy zwani Takumi – elity odpowiednio przeszkolonych rzemieślników, którzy mają ponad 25 lat doświadczenia w swoich specjalnościach, dzięki czemu są gwarantami najlepszej jakości w branży.
NAGRODY ZA OBSŁUGĘ I ZADOWOLENIE KLIENTÓW: Zgodnie z Omotenashi, piękną tradycją japońskiej gościnności, Lexus zawsze stawia klientów na pierwszym miejscu. Stara się spełniać, a nawet wyprzedzać ich oczekiwania. Traktuje ich z taką samą uwagą i uprzejmością, jak gości we własnym domu. Takie podejście pomogło firmie w zdobyciu reputacji najlepszego przedsiębiorstwa w branży pod względem zadowolenia klientów. Reputację tę potwierdziło wiele nagród międzynarodowych.
DYNAMICZNE AKCJE I KAMPANIE MARKI KIEROWANE DO MŁODYCH ODBIORCÓW: Lexus tworzy inspirujące kampanie, które przemawiają do młodszej i bardziej aktywnej części potencjalnych klientów. Jako przykład można podać przedstawiony niedawno przełomowy projekt wyprodukowania w pełni funkcjonalnej „deskolotki”, a także współpracę z międzynarodowymi celebrytami, takimi jak will.i.am i Jude Law.
CAŁOŚCIOWA WIZJA PRZYSZŁOŚCI: Lexus zawsze myśli przyszłościowo, a jego sukcesy są oparte na wykorzystaniu wcześniejszych osiągnięć oraz połączeniu ich z nowymi, wyrazistymi projektami, jeszcze wyższym komfortem jazdy, innowacyjnymi kampaniami produktu i marki oraz nieustanną dbałością o ochronę środowiska.
Zapraszamy do odwidzenia strony Internetowej Lexus Polska oraz zapoznania się z ofertą:
https://www.lexus-polska.pl/#Introduction
„Luksus wiąże się dziś raczej z przeżyciami, niż posiadaniem luksusowych przedmiotów, dlatego Lexus nie jest już tylko luksusową marką motoryzacyjną, a marką luksusowego stylu życia, oferującą wspaniałe przeżycia.”