– Z prośbą o pomoc zwróciła się do nas firma członkowska, której pracownik został oszukany przez firmę zajmującą się sprzedażą dostępu do płatnych portali. Jej telemarketer w czasie wielu rozmów telefonicznych, namawiał go na zapoznanie się z portalem, w końcu naprowadził pracownika na stronę, gdzie należało wypełnić określone formularze. Telemarketer zapewniał, że jest to konieczne, by móc przeglądać portal, a naciśnięcie przycisku „zamawiam”, nie wiąże się z zamówieniem jakichkolwiek płatnych usług.
Niestety, po pewnym czasie firma otrzymała fakturę za roczny dostęp do portalu, a po odmowie zapłaty sprawa została przekazana przez telemarkera do firmy windykacyjnej.
Problemem zajęła się firma prawnicza BCC, która w ramach Polisy bezpieczeństwa udzieliła fachowego wsparcia. Z satysfakcją odgotowujemy, że firma „naciągacz” wycofała się z procesu z firmą członkowską BCC.