Jak stworzyć osobistą markę

23.02.2016

PWN

 

Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.

Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.
„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”  to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.

***

REKINY BIZNESU W MEDIACH. Sztuka tworzenia profilu publicznego
Aleksandra Ślifirska

***

Aleksandra Ślifirska, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca.  Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej.
Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL