Wszystko, co musisz wiedzieć o e-biznesie

11.05.2016

PWM

 

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? O odpowiedzi znajdziesz w „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” – biblii cyfrowego biznesu.

„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Głównym celem książki jest wprowadzenie obecnych i przyszłych menadżerów w w wiedze i umiejętności praktyczne pomocne w prowadzeniu firm w stronę biznesu cyfrowego.

Publikacja zawiera także:

  • ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
  • wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
  • rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
  • case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady działania cyfrowych technologii i dowiesz się, jak je zastosować w swojej organizacji.

ksiegarnia.pwn.pl/Digital-Business-i-E-Commerce-Management,298353324,p.html 
***

Dave Chaffey  – współzałożyciel strony SmartInsights.com, konsultant, trener i wykładowca z zakresu e-marketingu w Cranfield School of Management, University of Derby i Manchester Metropolitan University.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL