Produkty firmy Hochland Polska zdobyły dwie nagrody w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów”. Nowe plastry topione Hochland, zwyciężyły w kategorii „SERY” uzyskując I miejsce i ZŁOTY MEDAL, a rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w kategorii „SERY TWAROGOWE” uzyskując także I miejsce i ZŁOTY MEDAL.
Przyznane nagrody to duże wyróżnienie, obie nagrody są uznaniem działań rynkowych prowadzonych w ubiegłym roku. W kwietniu ubiegłego roku Hochland Polska wprowadził na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze i nowych opakowaniach! Z kolei w sierpniu ubiegłego roku na rynku pojawiły się opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje “polskie mleko i naturalne składniki”.
Nagrody i wyróżnienia zdobywane przez produkty z oferty Hochland są potwierdzeniem ich wysokiej jakości, docenianej przez konsumentów. Firma wykorzystuje sprawdzone surowce pozyskiwane w ramach współpracy z dostawcami, a produkcja odbywa się zgodnie z wymaganiami uznanych międzynarodowych standardów potwierdzonych certyfikatem IFS (International Food Standard) oraz certyfikatem BRC (British Retail Consortium). Certyfikaty jakościowe potwierdzają, że zakłady Hochland Polska funkcjonują w sposób gwarantujący odpowiedni poziom jakości i bezpieczeństwo produktów, nie pozwalają też zapomnieć o ciągłym doskonaleniu. Hochland Polska dba o dostarczanie klientom produktów o wysokich walorach smakowych, pozwalających komponować codzienny jadłospis w zdrowy i zbilansowany sposób.
– Dbałość o jakość naszych produktów zaczyna się od surowców i opakowań jakie stosujemy, poprzez proces produkcji, magazynowania, transportu, aż do dostarczenia produktu do rąk konsumenta – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Przedmiotem 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów” było aż 332 nowości (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2014 a 1 września 2015 roku w ramach 58 kategorii FMCG. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia.