Z nową kampanią dla zdrowego odżywiania

17.03.2016
fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”! To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku.

Ogólnopolska kampania realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie TV, kino, interent, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Plastry topione Hochland zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra.

Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych podczas godzin największej oglądalności. Ponownie konsumenci będą mogli zobaczyć dwie wersje reklamy – jedną z dziećmi skierowaną do rodzin, a drugą z parą młodych sąsiadów skierowaną do młodszej grupy konsumentów. W czasie trwania kampanii reklama dotrze do ponad 5 milionów osób z grupy docelowej.
Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Spoty reklamowe dotrą do prawie 3 milionów widzów i będą emitowane na 660 ekranach kinowych dwóch największych sieci Multikino i Cinema City.

Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360 stopni, w kilku mediach równolegle, także w internecie, w największych portalach i w prasie. Reklama w prasie fachowej podkreśla przyznanie plastrom topionym Hochland złotego medalu „Najlepszy produkt roku 2016. Wybór konsumentów”. W czasie trwania kampanii w sklepach w całej Polsce będą dostępne promocyjne opakowania plastrów topionych „8+1” z 1 plastrem gratis.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL