Podsumowanie i plany

23.03.2016

materiały prasowe

 

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. materiały prasowe

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. materiały prasowe

Carrefour Polska podsumował 2015 roku oraz przedstawił plany na rok 2016. W minionym roku sieć kontynuowała w Polsce rozwój organiczny otwierając nowe placówki we wszystkich formatach, prowadziła dynamiczne modernizacje portfela swoich aktywów oraz uruchomiła nowe kanały sprzedaży.

Realizowana przez spółkę strategia multiformatowości, multikanałowości i multilokalności wraz z realizacją celów w zakresie innowacji, digitalizacji, bogatej i różnorodnej oferty, zasobów ludzkich oraz działań społecznie odpowiedzialnych, pozwoliła sieci umocnić pozycję wśród liderów polskiego rynku handlowego oraz osiągnąć dobre wyniki sprzedaży.

– W 2016 roku zamierzamy kontynuować zmiany rozpoczęte w roku ubiegłym. W szczególności dotyczy to ciągłego rozwoju formatów i konceptów sklepowych oraz zapewnienia najlepszej oferty produktowej, w najniższych cenach i dopasowanej do lokalizacji obiektu. Naszym priorytetem pozostanie także utrzymanie wysokiego tempa zarówno w zakresie modernizacji, jak i otwarć sklepów. Zamierzamy otworzyć 2 hipermarkety oraz około 100 sklepów franczyzowych. Ważny element nadal stanowić będzie rozwój nowych kanałów sprzedaży, przede wszystkim sklepu internetowego oraz digitalizacja wykorzystywana w komunikacji z klientami. Jako firma społecznie odpowiedzialna uwzględnimy również potrzeby naszych interesariuszy: pracowników, dostawców i przedstawicieli lokalnych społeczności – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL