Bądź częścią raportu „Kondycja rynku content marketing w 2024”

22.11.2024

 

Stowarzyszenie Content Marketing Polska rusza z kolejną, już trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”. Projekt został objęty patronatem Business Centre Club.

Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce, Jest to badanie szczególnie istotne, ponieważ pozwala określić, czego na rynku brakuje oraz w jakim kierunku należy content marketing w Polsce rozwijać.

Raport wspierają liczne organizacje związane z branżą, m.in.: IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czy Business Centre Club. Patronem medialnym badania jest portal WirtualneMedia.pl.

– Dzięki ogromnemu zainteresowaniu zeszłoroczną publikacją, która nadal jest szeroko cytowana i pobierana, zdecydowaliśmy się na kontynuację badania – mówi Tomasz Wileński, członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. – W tym roku planujemy jeszcze większy zasięg. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona respondentów oraz ekspertów z branży, ponieważ chcemy stworzyć rzetelny obraz kondycji rynku.

Aby raport odzwierciedlał faktyczną sytuację panującą na rynku content marketing w Polsce, konieczna jest więc jak największa liczba eksperckich odpowiedzi. Ankietę uzupełnić można pod linkiem: Badanie Content Marketing 2024 – ankieta z Webankieta.pl.

COPYRIGHTS BCC
CREATED BY 2SIDES.PL