Loża Opolska BCC od początku budowana jest w oparciu o możliwości i siłę naszej organizacji, wyjątkowy pakiet usług klubowych, doskonałe relacje i wartościowe eventy. Również – transfer praktycznej wiedzy i dzielenie się najlepszymi praktykami (best practices). Nasze ogromne (i unikalne) zasoby praktycznej wiedzy to wartość sama w sobie i żadne studia nie są w stanie dać tego, co mogą dać spotkania w gronie doświadczonych managerów.
Kilka lat temu, przy współpracy ze znakomitymi trenerami biznesu, organizowane były cykliczne sesje warsztatowe dla kadry managerskiej firm należących do Loży Opolskiej BCC. W tym roku wróciliśmy do tej formy spotkań, by korzystając z podpowiedzi doświadczonych trenerów biznesu, dzielić się zasobami własnej wiedzy.
Pierwsze warsztaty z nowego cyklu odbyły się 22 października 2024 r. w firmie członkowskiej BCC – Hotelu Aspen Prime Ski&Bike Resort w Głuchołazach, przy współpracy z firmą szkoleniową Illustro należącą do Loży Opolskiej. Tematem szkolenia przygotowanego przez Illustro (co ważne – wybranym przez uczestników warsztatów) była komunikacja Top Management (m.in. tworzenie wizji liderskiej, kaskadowanie celów strategicznych, komunikacja zmian, efektywne zebrania i narady, praca 1:1 z podległym managementem). Warsztaty prowadziła trójka trenerów: Natalia Kotas-Rippel, Grzegorz Rippel oraz Wojciech Męciński, a tuż przed szkoleniem – certyfikat członkowski Business Centre Club odebrał prezes firmy Illustro Grzegorz Rippel.
W galerii zdjęciowej – fotoreportaż Mateusza Jankowskiego z naszych całodniowych warsztatów.