W minioną środę odbyło się kolejne spotkanie Grupy Marketingowej Loży Łódzkiej i Częstochowskiej Business Centre Club. Tym razem gościliśmy w nowym Studio firmy członkowskiej BCC, Hero Group, przy ulicy Siewnej w Łodzi. W kinowej atmosferze omawialiśmy zagadnienia marketingowe związane ze strategią wizerunkową, kreacją video oraz tworzeniem reklam Meta Ads.
Zgromadzeni mogli poczuć się jak w prawdziwym studio filmowym, zajadając popcorn, w błysku fleszy i świateł. Na początku spotkania została przedstawiona kreatywna, biznesowa forma video podcastu, która ma być połączeniem rozrywki i wiedzy, składająca się z quizu i szybkich pytań. Prowadzącą formatu jest Izabela Witaszek, dyrektor Loży Łódzkiej i Częstochowskiej BCC. Szczegóły na razie pozostawimy owiane tajemnicą, efekty zobaczycie niebawem.
Kolejną część spotkania stanowiły panele merytoryczne, w których wzięli udział:
- Tymoteusz Skirucha, skupiający się na przestawieniu lejka sprzedażowego w ramach tworzenia filmu, promocyjnego klipu przez firmę Hero Films.
- Milena Chmielecka, sekretarz BCC Loży Łódzkiej, marketingowiec, zaprezentowała w jaki sposób ustawić reklamę w systemie Meta Ads i nie popełniać częstych błędów.
- Tomasz Borczyk i Mateusz Stypułkowski z firm BusinessLand i WonderLand Studio omówili strategię wizerunkową dla firm i marek osobistych, podkreślając w jaki sposób zdobyć finansowanie na działania pr-owe i marketingowe.
Nie zabrakło merytorycznych dyskusji, wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji.
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym i z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenia.