Opracowany pod patronatem Business Centre Club poradnik “Dynamiczny rozwój AI oraz jego konsekwencje dla świata marketingu” to owoc współpracy ContentHouse z ekspertami z branży prawa, strategii i sprzedaży. Publikacja stanowi podsumowanie najważniejszych informacji dotyczących korzystania ze sztucznej inteligencji w marketingu, w połączeniu z eksperckimi opiniami i odpowiedziami na nurtujące pytania.
Użycie AI przynosi wiele korzyści, ale jednocześnie niesie za sobą wyzwania z wielu dziedzin – między innymi prawa autorskiego, ochrony danych osobowych czy zwalczania dezinformacji. Odpowiedzią na to jest poradnik stanowiący źródło merytorycznych wskazówek nie tylko dla marketerów, lecz także dla przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać nowe technologie oparte na sztucznej inteligencji do usprawnienia swoich działań marketingowych i strategicznych. Porusza on także kwestię obowiązującej w Unii Europejskiej dyrektywy AI Act, która sortuje systemy sztucznej inteligencji zgodnie z ich poziomem ryzyka, aby zapobiec skutkom niepożądanym wynikającym z niewłaściwego użycia AI.
Publikacja zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania związane z użyciem sztucznej inteligencji w marketingu, między innymi:
- W jaki sposób AI może pomóc w optymalizacji budżetów marketingowych?
- Jakie są najważniejsze wyzwania związane z ochroną danych osobowych w kontekście używania AI dla celów marketingu?
- Czy AI może pomóc w zwalczaniu dezinformacji w marketingu i mediach społecznościowych?
- W jaki sposób AI może wpłynąć na relacje między markami a konsumentami?
- Jakie są najważniejsze wyzwania etyczne i moralne związane z zastosowaniem AI w strategii marki?