Dzisiaj wiele mówimy o społecznej odpowiedzialności biznesu, szukamy pomysłów na aktywności wpisujące się w idee CSR. A czy wiesz, że jednym z możliwych działań jest włączenie się w zachowanie i promocję dziedzictwa kulturowego miasta Warszawy?
𝑵𝒊𝒆 𝒃𝒚ł𝒐𝒃𝒚 𝑾𝒂𝒓𝒔𝒛𝒂𝒘𝒚 𝒃𝒆𝒛 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒅𝒔𝒊ę𝒃𝒊𝒐𝒓𝒄𝒛𝒐ś𝒄𝒊 𝒊 𝒃𝒊𝒛𝒏𝒆𝒔𝒖.
𝑵𝒊𝒆 𝒃𝒚ł𝒐𝒃𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒅𝒔𝒊ę𝒃𝒊𝒐𝒓𝒄𝒛𝒐ś𝒄𝒊 𝒊 𝒃𝒊𝒛𝒏𝒆𝒔𝒖 𝒃𝒆𝒛 𝑾𝒂𝒓𝒔𝒛𝒂𝒘𝒚.
W zeszłym tygodniu członkowie Loży Warszawskiej Business Centre Club spotkali się w przepięknych, zabytkowych przestrzeniach Muzeum Warszawy. Mieliśmy zaszczyt obejrzenia wystawy „𝐙𝐠𝐫𝐮𝐳𝐨𝐰𝐬𝐭𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐖𝐚𝐫𝐬𝐳𝐚𝐰𝐲 𝟏𝟗𝟒𝟓–𝟏𝟗𝟒𝟗” i dzięki Karolinie Ziębińskiej-Lewandowskiej – dyrektorce Muzeum Warszawy, wysłuchania nieznanych do tej pory faktów o historii miasta i procesie jego odbudowy.
Anna Chodzeń – przewodnicząca Rady Fundacji Muzeum Warszawy opowiedziała o wspaniałej misji wsparcia w budowaniu unikatowej kolekcji dział sztuki, które opowiadają historię miasta i możliwościach współpracy biznesu z Fundacją Muzeum Warszawy w tworzeniu kolekcji i budowaniu kapitału żelaznego Fundacji. Każdy z nas może włączyć się w to dzieło.
Agnieszka Jarosz – prezeska Fundacji Muzeum Warszawy wprowadziła nas w niuanse kolekcji sztuki współczesnej Muzeum Warszawy, zakupionej z funduszy zgromadzonych przez Fundację.
Nasi klubowicze Adriana Stempkowska – prezeska TSC i Wojciech Śmiechowski – prezes Inter Europol S.A – mecenasi sztuki, którzy już wspierają działalność Fundacji Muzeum Warszawy i Muzeum Warszawy podzielili się swoimi doświadczeniami i podkreślili wagę włączania się biznesu w aktywność lokalnych organizacji kultury i sztuki.
Serdecznie Wam dziękujemy za Wasz udział i ogromną inspirację do działania.
Spotkanie było też wspaniałą okazją do kuluarowych towarzysko-biznesowych rozmów we wnętrzu i przepięknym, klimatycznym lapidarium Muzeum przy lampce białego wina.
Wszystkim dziękujemy za udział i zachęcamy do współpracy z Fundacją Muzeum Warszawy i Muzeum Warszawy.