11 maja miał miejsce kolejny webinar BCC Academy, tym razem poświęcony tematyce “sprzedażowej dziury”.
Webinar poprowadził Tomasz Zagdan, konsultant i badacz rynków B2B, który sam na co dzień sprzedaje. Pomaga organizacjom zwiększyć skuteczność sprzedaży. Na co dzień pracuje z międzynarodowymi i polskimi firmami w branżach takich jak: produkcja, usługi oraz technologie.
Podczas spotkania poruszono następujące tematy:
- Dlaczego handlowcy tracą przychody i rentowność?
- 10 głównych przyczyn, przez które sprzedaż i rentowność w Twoim zespole handlowym uciekają
- Jakie rozwiązania w sprzedaży wprowadzić i wrócić na ścieżkę zdrowego wzrostu firmy?
- Jak możesz samodzielnie sprawdzić, gdzie Twój zespół handlowy gubi rentowność?
Zachęcamy do zapoznania się z całością materiału oraz zapraszamy na kolejne webinary z cyklu BCC Academy – 26 maja (cyberzagrożenia >>) i 15 czerwca (instrumenty zapobiegania niewypłacalności >>)