Do Business Centre Club dołączyła kolejna już w grudniu firma członkowska – Agencja Kreatywna VAGSE, którą w Klubie reprezentuje Joanna Gerus-Nowacka, wiceprezeska zarządu VAGSE. Rekomendacji przystąpienia do BCC udzieliła Ewa Kępa, prezeska zarządu firmy Intelligent Solutions Polska.
Joanna Gerus-Nowacka – wiceprezeska zarządu, współtwórca Agencji kreatywnej VAGSE. Posiada 15 letnie doświadczenie w handlu, budowaniu marki i wprowadzaniu ich na rynek polski i zagraniczny. Zarządzała działami handlowymi i marketingu cenionych marek w branży FMCG. Współtworzyła strategię rozwoju firm, standardy pracy i systemy motywacyjne. Trener kompetencji miękkich, budowania wizerunku firmy, umiejętności sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożycielka Społecznego Przedszkola i Społecznego Gimnazjum przy Fundacji „Naszej Szkole” w Świdnicy. Pasjonatka designu produktowego i wnętrz. Szczęśliwa żona i dumna mama 3 dzieci: 18 letniego Maksymiliana, 9 letniej Lenki i 2 letniego Franciszka.
VAGSE to agencja kreatywna, która specjalizuje się w budowie i rozwoju marek od kreacji po skuteczną sprzedaż. Zapewnia markom profesjonalne wsparcie w takich obszarach jak: strategiczny consulting, branding konsumencki, branding korporacyjny czy digital branding. Oferuje kompleksowe rozwiązania dla marek, w tym m.in. badania analizy rynku i konkurencji, budowa strategii marki, komunikacji i sprzedaży, koncepty asortymentu i usług, kreacja marki, naming, design opakowań i materiałów promocyjnych. Tym samym wzmacnia rynkowy i wizerunkowy potencjał brandów, kierując się w pracy filozofią marki wyprzedzającej standardy. Zespół VAGSE tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem projektowym i sprzedażowym, głównie w branży FMCG. Ich wizytówką są projekty marek własnych w sieci niemieckiej ALDI, które mają przyjemność budować w stałej współpracy od 4 lat. Tworzą marki również dla innych sieci międzynarodowych, producentów w Polsce i za granicą. W brandingu firmowym wspierają marki prawników, architektów, projektantów, deweloperów. Ich projekty zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie Art od Packaging w 2020 i 2021 roku. Budowanie i rozwój marki to dla nich nie tylko fascynujące wyzwanie, ale i ogromna pasja.