Za nami kolejne spotkanie w ramach organizowanego przez Lożę Warszawską Business Centre Club cyklu BCC Inspiracje i pasjonująca debata z fantastycznymi gośćmi – Małgorzatą Ohme i Maciejem Pankiem, którą poprowadził Bartłomiej Machnik.
Tym razem w ramach BCC Inspiracji szukaliśmy odpowiedzi na pytania:
- jaki element powoduje, że dziś mówimy o marce osobistej, w kontekście wsparcia biznesu?
- czy każdy powinien budować swoją markę osobistą, która nie będzie odbierana jako osobisty wymysł menadżera?
- dlaczego każdy manager powinien zainwestować pieniądze oraz personel w budowanie wizerunku?
- czy stwierdzenie, że “biznes lubi ciszę”, jest nadal prawdziwe?
- czym jest triada wizerunkowa i dlaczego na początku procesu budowania wizerunku najważniejsze stają się: świadomość, mentalność oraz emocje?
Po ożywionej dyskusji zgodziliśmy się, że AUTENTYCZNOŚĆ – to klucz do sukcesu w budowaniu marki osobistej.
Serdecznie dziękujemy naszym gościom za udział, wymianę doświadczeń i garść pożytecznych wskazówek jak budować swoją markę w świecie. Dziękujemy również uczestnikom i zapraszamy na kolejne spotkania z cyklu BCC Inspiracje.