Funkcję kanclerza Loży objął Cezary Gizka, wicekanclerzem została Katarzyna Lorenc. Oboje są wieloletnimi członkami BCC. Nominacje odebrali w Pałacu Lubomirskich z rąk prezesa BCC Marka Goliszewskiego i wiceprezesa Macieja Owczarka.
Cezary Gizka to długoletni prezes Zarządu Olympic Entertainment Group w Polsce (2007-2016) notowanej na NASDAQ, którą wprowadził na rynek Polski i na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych i którą zarządzał przez 9 lat. Aktywny ekspert międzynarodowy rynku branży gier hazardowych (kasyna gry naziemne i online, salony automatów, zakłady bukmacherskie). Kreator kasyn gry na pięciu kontynentach. Twórca dwóch najsłynniejszych i najbardziej dochodowych kasyn w Polsce – w hotelu Marriott i w hotelu Hilton w Warszawie. Uznany konsultant w obszarach PR, nieruchomości, hotelarstwie, e-commerce, sprzedaży, budowaniu strategii i biznes planów dla podmiotów w Polsce i na rynkach zagranicznych. Długoletni COO w Casinos Poland (1989- 2001), odpowiedzialny za prowadzenie sieci kasyn w Polsce. Długoletni COO w Casinos Poland BV z siedzibą w Amsterdamie, odpowiedzialny za inwestycje zagraniczne firmy (Ameryka Północna i Południowa, Afryka, Europa).
Kanclerz Loży Warszawskiej BCC to również długoletni Dyrektor Sprzedaży w globalnej korporacji (Lyreco), członek Business Centre Club z 25-letnim stażem oraz członek Konwentu Business Centre Club. Członek Kapituły Akademii Polskiego Sukcesu, zaangażowany we współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.
Uprawnienia: Egzamin Członka Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa, Świadectwo zawodowe wydane przez Ministra Finansów RP. Cezary Gizka jest absolwentem Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
Studia Podyplomowe:
– Harvard University (zarządzanie);
– Global Executive MBA, Duke Fuqua Business School, University of North Carolina;
– National Louis University of Chicago;
– Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu;
– University of Nevada, Reno
Wyróżniony i uhonorowany wieloma prestiżowymi nagrodami biznesowymi, w tym:
– Lider Polskiego Biznesu;
– Ambasador Polskiej Gospodarki;
– Złoty Medal Akademii Polskiego Sukcesu;
– Medal Europejski;
– Debiut Roku – za jakość wprowadzenia Spółki na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych.
Obecnie – CEO, Ave Consulting, członek Zarządu RETRES Group, V- ce Prezes Polsko – Fińska Izba Handlowa, V- ce Przewodniczący Rady Nadzorczej Krajowej Izby Sportu.
Zaangażowany w liczne inicjatywy charytatywne i działalność CSR we współpracy z wieloma organizacjami i instytucjami, członek Zarządu Fundacji na Rzecz Transplantacji.
Autor wielu publikacji w mediach polskich i zagranicznych, mówca na licznych konferencjach biznesowych w Polsce, Europie i USA.
Katarzyna Lorenc to członkini zespołu prawa pracy Rady Dialogu Społecznego Wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy, Ekspertka BCC ds. rynku pracy i efektywności zarządzania, Przewodnicząca Grupy TOP HR Loży Warszawskiej BCC, w Radzie programowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, w Radzie Sektorowej Kompetencji w Handlu, w Radzie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, prezeska spółek BIZYOU, LU-BI oraz inicjatorka Konkursu Pracownik Roku.
Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorczości UG. Stworzone przez Katarzynę usługi wspierają organizacje we wdrażaniu pracy zdalnej i telepracy w organizacji, efektywnej pracy zdalnej w zespołach rozproszonych, często wirtualnych – funkcjonujących wyłącznie on-line lub w trybie hybrydowym. Dziś spółki obsługują łącznie ponad 200 firm. Wspiera wdrażanie zmian strategicznych w firmach. Jest Master Trenerem badania i rozwoju siły i odporności psychicznej oraz efektywności i stylów przywództwa. Kształci i certyfikuje HR-owców, trenerów i coachów z narzędzi psychometrycznych i diagnostycznych. Przeprowadziła pierwsze w Polsce badania siły i odporności polskich pracowników oraz polskiego stylu przywództwa. Tworzy oraz propaguje nagradzane usługi i rozwiązania, które budują efektywne i przyjazne środowiska pracy takie jak DeEduCliCoo, Personal Efficiency Program.
Aktywnie uczestniczy w badaniach nad pracą zdalną i tworzeniu warunków, w tym również ustawodawstwa na rzecz efektywnego wdrożenia pracy on-line w celu wykorzystania szans i ograniczenia ryzyka dla organizacji i ich pracowników.